
کلمات کیلیدی در کسب رتبه
انواع کلمات کلیدی برای کسب رتبه کدامند؟
بسته به نوع رقابت و حیطه کاریتان، عبارات مختلفی برای کسب رتبه وجود دارند. سختی کسب رتبه در این کلمات به میزان رقابت و طول کلمه کلیدی شما وابسته است.
- کسب رتبه برای نام برند (آسان): انتخاب نام برندی مستقل و خاص به شما در این کار کمک زیادی می کند. تنها بهینه سازی های کوچک و چند لینک داخلی و بک لینک برای نام برندتان، می تواند موجب کسب رتبه اول گوگل برای سایت، در جستجوی نام برندتان شود. تنها در شرایطی این کار دشوارتر می گردد که اعتبار زیادی نداشته و همینطور برندی با نام مشابه و در همان منطقه کاری شما وجود داشته باشد.
- کسب رتبه برای نام خدماتتان در منطقه شما (معمولا آسان): معمولا این کار آسان بوده و به واسطه ذکر نام منطقه و نام خدماتتان در صفحه می توانید به این هدف نزدیک شوید. همچنین بهینه سازی بهتر سایت موجب کسب رتبه بالاتر می گردد.
- کسب رتبه برای نام خدماتتان در کشور (معمولا دست یافتنی): کسب این هدف کمی سختر از مورد قبل بوده، اما به واسطه کسب بک لینک از سایت های مشابه و حتی با کیفیت معمولی هم قابل دست یافتن است. همچنین تولید محتوایی بسیار با کیفیت برای صفحات فرودتان نیز امری ضروریست.
- کسب رتبه برای نام خدمات (سخت): رسیدن به این هدف دشوار بوده و حتما بایستی علاوه بر تولید محتوای قوی به بک لینک های سایت های رقیب نیز دقت کنید. به عبارتی در جاهایی که آنها لینک دارند نیز لینکهایتان را با انکر تکست مناسب قرار دهید. به خاطر وجود رقابت بسیار در این حیطه ها شاید مجبور به درج لینک در سایت های بی ربط اما معتبر نیز شوید.
- کسب رتبه در نام محصولات (بسیار سخت): با توجه به اینکه محصولات سایت شما احتمالا در 1000 سایت دیگر نیز فروخته می شود، بنابراین نیاز است که محتوایی بسیار قوی برای آنها تولید کرده و تجربه کاربری بسیار خوبی برای بازدید کنندگان ایجاد کنید. همچنین نیاز به بک لینک هایی دارید که از سایت های بسیار معتبری گرفته شده اند.
مطالب مشابه:
استراتژدی محتوای سئو سئوی حرفه ای چیست؟ اقدامات سئوی حرفه ای