
چگونه ارزش سئوی یک قطعه از محتوا را ارزیابی کنیم؟
آیا محتوای شما برای رتبه بندی در SERP ها به اندازه کافی خوب است؟ در اینجا نحوه ارزیابی اینکه آیا محتوای شما با کیفیت است و ارزش سئوی واقعی دارد؟
با بازاریابی محتوا، کسب و کار خود را به جلو ببرید.
با این بسته ابزار بازاریابی محتوا همه کاره، دید آنلاین خود را افزایش دهید، به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنید و فروش را افزایش دهید.
امسال شاهد شتاب مستمر و سریع ارتباط بین محتوا و سئو بودیم.
از آنجایی که مصرف کنندگان به دنبال یافتن اطلاعات مرتبط بیشتری برای سؤالات خود به صورت آنلاین بودند، بازاریابان جستجو تلاش کردند تا اطمینان حاصل کنند که پاسخ ها و محتوا مرتبط، قابل مشاهده است.
رویدادهایی مانند COVID-19 بر تقاضا برای سئو و نیاز به محتوای باکیفیت، اطلاعاتی و به روز تأثیر گذاشت.
روشی که موتورهای جستجو به بلوغ رسیده اند به این معنی است که بازاریابان اکنون باید تولید محتوای پویا را در راس برنامه های سئو کسب و کار خود قرار دهند.
ایجاد محتوای ارزشمند یک فرآیند است و گاهی اوقات تأثیر آن بر سئو به اشتباه ارائه می شود.
این یک چیز است که به طور تصادفی کلماتی را کنار هم قرار دهید و آن را یک پست وبلاگ یا مقاله بنامید.
ایجاد محتوایی که ارزش سئوی واقعی برای شرکت شما داشته باشد و مخاطبان هدف شما نیز آن را به خوبی دریافت کنند، چیز دیگری است.
مقدار بیشتر لزوماً به معنای موفقیت نیست.
با هر لایه اضافی از محتوای روشنگری که اضافه می کنید، کیفیت بیشتر می تواند به افزایش موفقیت از طریق ارزش سئو کمک کند.
گوگل و محتوای با کیفیت بالا
کیفیت محتوا می تواند برای بسیاری موضوع ذهنی باشد.
در حالی که برخی ممکن است رتبه بالا و حجم زیاد ترافیک را نشانه کیفیت بدانند، برخی دیگر ممکن است نوع خاصی از تعامل یا اقدام خاصی انجام شده را نشانه موفقیت بدانند.
هدف نهایی هر محتوایی که برای سئو تولید می کنید باید همیشه ارائه محتوایی باشد که به سوال کاربر پاسخ دهد.
محتوای مرتبط، مفید و معتبر.
رعایت دستورالعملهای گوگل و بهترین شیوههای سئو امری ضروری است.
در نهایت، این تجربه آنهاست.
یافتن تعادل بین بهینه سازی نتایج موتورهای جستجو (سئوی فنی و پایه) و بهینه سازی برای کاربر، نحوه عملکرد بهترین بازاریابان است.
در یک پاتوق وب مستر گوگل، اخیراً از جان مولر پرسیده شد که محتوای با کیفیت برای گوگل به چه معناست.
پاسخ او به عدم تمرکز بر روی آنچه که گوگل ممکن است از نظر الگوریتمی فکر می کند کیفیت بالا است و تمرکز بر آنچه کاربران به عنوان کیفیت بالا پاسخ خواهند داد، اشاره می کند.
بنابراین این چیزی است که من زیاد نگران نظر گوگل در مورد محتوای با کیفیت نیستم. اما در عوض باید نشان دهید که واقعاً چیزی دارید که منحصر به فرد، قانع کننده و با کیفیت است.
به هر حال، به همین دلیل است که بهروزرسانیهای الگوریتم جستجوی اصلی، مانند پاندا و پنگوئن Google و نوآوریهای پیرامون RankBrain و BERT، همگی به بازار آورده شدند.
برای اطمینان از مطابقت نتایج جستجو با هدف کاربر.
دو مورد آخر به این موضوع می پردازند که چگونه یادگیری ماشینی هوش مصنوعی می تواند به تفسیر و ارائه نتایج بهتر با درک زبان انسان کمک کند.
اندازه گیری ارزش محتوا تا سئو: از رتبه تا درآمد
هرکسی که از SEO برای افزایش دید و بازدید موتور جستجوی ارگانیک خود استفاده می کند باید نتایج خود را اندازه گیری کند.
به دلیل نقش انسان در مصرف محتوا و تأثیر آنها بر رتبه بندی موتورهای جستجو، اطمینان از اینکه محتوای شما هم نیازهای فنی و هم نیازهای انسانی را برآورده می کند، ضروری است.
بین میزان اندازه گیری محتوا و رتبه و نحوه اندازه گیری درآمد محتوا تفاوت وجود دارد.
هدف این پست این است که کمی بینش بیشتر و چارچوبی در مورد بهترین روش اندازه گیری محتوای خود و عملکرد آن به شما ارائه دهد.
معیارهای اساسی SEO فنی
معمولاً معیارهای "فنی" و پایه سئو در نظر گرفته می شود، رتبه ارگانیک و دیده شدن بینش اولیه فوق العاده ای در مورد نحوه عملکرد محتوای شما می دهد.
این را می توان با مشاهده ترکیبی از معیارهای داخل یا خارج از صفحه انجام داد.
رتبه بندی کلمات کلیدی: چگونه و کجا محتوای شما در SERP ها نمایش داده می شود.
ترافیک: چه میزان ترافیک به صفحه ای که محتوای شما در آن میزبانی می شود آورده می شود.
نرخ کلیک (CTR): درصد افرادی که از یک نتیجه جستجو بر روی یک صفحه محتوا کلیک کرده اند.
بک لینک: تعداد لینک های ورودی که به صفحات وب شما اشاره می کنند.