
اصول سئو
اصول سئو
اصول سئو برای تولید محتوا اصول سادهاست که با رعایت همین اصول ساده میتوانید از بسیاری از رقیب های خود پیشی بگیرید.
اصلا فکر نکنید که اصول سئو بسیار دشوار هستند . محتوا عامل اساسی در رتبهبندی گوگل است ؛ محتوا یکی از قدرتمند مند ترین نشانههای رتبهبندی گوگل است. با این حال، بسیاری از بازاریابان در تولید محتوای مناسب و خوب مشکل دارند. برای کسب رتبه در صفحه موتور جستجو به محتوایی عالی نیاز دارید. اینکه محتوایتان هدف داشته باشد، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
هرگز نباید پستهای وبلاگ یا سایر انواع محتوا را فقط برای پرکردن وبلاگ خود منتشر کنید. معمولا باید محتوا را برای تحقق هدفی مانند اهداف زیر منتشر کند.
اصول سئو برای کسب رتبه در SERP
- به دست آوردن لینک
- آموزش به مخاطب
- هدایت برای تعاملات اجتماعی
- برای تولید مشتریان احتمالی
قالب محتوای انتخابی همیشه باید با هدف خاص متناسب باشد. بااینحال، درک اینکه چرا میخواهید سئو محتوا را تولید و بارگذاری کنید، بسیار مهم است. برای هر مقاله، یا پست موفق باید هدف داشته باشید. کارفرمای شما میخواهد هر روز یک پست وبلاگ بارگذاری کند .هرچه محتوا بیشتر باشد بهتر است اما باید کفیت داشته باشد. تعداد بسیاری محتوای جدید به رتبه ی بهتر سایت کمک میکند.
عنصر ضروری اصول سئو برای تولید محتوا بهینه شده کلید واژه ای هدفمند
تحقیق کردن درباره کلمه کلیدی باید همیشه نقطه آغاز نوشتن باشد. تولید محتوا سئو درکنار تحقیق درباره ی کلیدواژهها قابل اهمیت است. از ابزاری مانند کلیدواژه گوگل Google.s Keyword Plannerبرای تعیین کلیدواژههایی که کاربران پیرامون موضوع انتخابی شما جستوجو میکنند، استفاده کنید و از ان برای اساس کار بهره بگیرید. بی دقت محتوا تولید نکنید؛ برنامهای براساس مجموعهای از کلیدواژهها استفاده کنید؛ با اینکار از آغاز خودتان را در مسیر موفقیت قرار میدهید.
بهینهسازی برچسب عنوان Title Tag
برچسب عنوان صفحه یکی از مهمترین اصول سئو است که بهراحتی میتوان ان ها را بهینهسازی کرد. هنگام نوشتن برچسب بهینهشده، بهترین چیزی که میتوانید ازش استفاده کنید، کلیدواژه هدف است.عنوان با کلیدواژه آغاز میشود و در ادامه، با چند پرسش اساسی دنبال میشود. بهینهسازی توضیحات متا شاید تعجب کنید که چرا توضیحات متا را بهعنوان یکی از عناصر اساسی و مهم بهینهسازی صفحه درنظر گرفتهایم. بههرحال گوگل چند سال است که توضیحات متا را دیگر بهعنوان یک عامل رتبهبندی درنظر نمیگیرد.اما حتما به اون اهمیت داده و آن را بنویسید چرا موجب خواهد شد تا آنچه در مطلب شما وجود دارد مشخصتر باشد و در نتیجه تعداد کلیک آن افزایش مییابد و این موضوع برای سئو شما بسیار مناسب است.
نکاتی برای نوشتن توضیحات متا واصول سئو
باید کلیدواژه موردنظرتان را در توضیحات متا وارد کنید و درمتن کوتاه چنان اطلاعات مهمی جای دهید که کاربر مشتاق به خواندن میشوند.
توضیحات متا و راهنمای کمپین ریتارگتینگ یکتانت کسب و کار خود را متحول کنید و به کمک کمپینهای ریتارگتینگ یکتانت مشتریان قوی خود را از کاربرانتان بیابید و به سایت خود بازگردانید.
بهینهسازی عنوان اصلی عنوان H1 باید عنوان اصلی یک صفحه باشد. این قسمت معمولا همان بخش «عنوان»عنوان است که در سامانههای مدیریت محتوا مثل وردپرس است. اگر از وردپرس استفاده میکنید، معمولا در بالای صفحه، محل آن را وارد کنید ؛
بااینحال، همیشه دوبار بررسی کنید؛ چرا که همیشه اینگونه نیست که همه موضوعات عنوان را در برچسب H1 قرار دهند.
بهروزرسانی با استفاده از نشان تاریخ (Timestamp)
هنگامی که عبارتی را در گوگل جستوجو میکنید، نتایج زیر ظاهر میشود:
اصول سئو، ما در جستوجو همیشه میخواهیم مطمئن باشیم که بهروزترین محتوا را که درباره یک موضوع وجود دارد، پیدا میکنیم. برخی دیگر از نتایج که تاریخ ندارند را نمیتوانیم بدانیم که به روز هستند یا نه. درواقع، بدون نشان دادن تاریخ تا زمانیکه روی محتوا کلیک نکنیم، نمیتوانیم متوجه بشیم چه زمانی منتشر شدهاند.
بهینهسازی برچسب عنوان میانی اصول سئو
تا اینجا صفحه را از نظر برچسب H1 بهینهسازی کنید.حالا باید روی برچسبهای عنوان H2 فکر کنید. برچسبهای عنوان دارای نوعی سلسلهمراتب هستند. مهمترین عنوان H1 است و همینطور تا انتهای صفحه باید بهترتیب اهمیت از این برچسبها حداکثر تا H6 بهره مناسبی بگیرید. اگر اهمیت تعدادی از این تیترها یکسان است، از برچسبهای H2 استفاده کنید.
Dellseo ویاد گیری
با طراحی دوره جامع سئو این فرصت را برای شما عزیزان فراهم کرده است که فرایند یادگیری را در کمترین زمان ممکن با dellseo و به صورت کاملا حرفه ای به پایان برسد.
مطالب مشابه: