
سئو کلمات کلیدی
سئو کلمات کلیدی
سئو کلمات کلیدی از واژههای تکی، تا عبارات پیچیده برای اطلاعرسانی در مورد محتوای وب سایت جهت افزایش ترافیک جستجوی ارگانیک، مورد استفاده قرار میگیرد. مخاطبین تان زمانی که چیزی مربوط به برند شما را جستجو میکنند از کلمات کلیدی استفاده میکنند.
هنگامی که به طور موثر تحقیق و بهینه سازی در این رابطه شود، واژههای کلیدی سئو به عنوان یک راه ارتباطی برای اتصال مخاطب هدف با وب سایت شما عمل میکنند.
آیا کلمات کلیدی در سئو همچنان مهم هستند؟
"کلید واژه ها از بین رفته اند"؛ اگر قبلا در این مورد شنیده اید یا اولین بار است که با این مفهوم آشنا می شوید، مهم نیست. باید بدانید که این عبارتی است که همچنان به درون حلقه های سئو مربوط می شود. بیایید با این مفهوم بیشتر آشنا شویم.
تحولات متعددی در دنیای سئو رخ داده که این ادعا را رد میکند، اما چهار نکته اصلی به ذهن خطور می کند.
۱. کلمات کلیدی سفارشی نیستند.
اگر در حوزه سئو تازهکار هستید، ممکن است از اینکه بدانید کلمات کلیدی سئو ارگانیک به راحتی در Google Analytics، Adobe Omniture، یا هر پلت فرم تجزیه و تحلیل دیگر قابلدسترس هستند، تعجب کنید. با این حال، وقتی در سال ۲۰۱۰ گوگل گامهایی برای حذف دادههای کلیدواژه انجام داد، همه چیز تغییر کرد. در اواخر سال ۲۰۱۱ تا سال بعد، مقدار قابل توجهی از دید کلمات کلیدی ارگانیک سئو از بین رفت.
طولی نکشید که کلید واژه اصلی سئو برای هر سایت غیر قابل دسترس شد. هنگامی که دید کلید واژه سئو را از دست دادیم، بسیاری از افراد برای تهیه کلمات کلیدی اصلی تلاش های بسیاری کردند.
چرا کلمات کلیدی برای سئو مهم هستند؟
کلمات کلیدی برای سئو وهم برای متخصصان گوگل به چند دلیل مهم هستند، اما در اینجا دو مورد مهم وجود دارد. کلمات کلیدی به ما نشان میدهند که چه هستند و چه چیزی میخواهند وهمینطور به ما این امکان را میدهد که نیازهایمان را با آنها برآورده کنیم. کلمات کلیدی سئو میتوانند یک "هدف" ایجاد کنند که بازاریابها به آن واسطه, محتوا را هدف قرار دهند.
رایج ترین انواع کلمات کلیدی سئو چیست؟
کلمات کلیدی را می توان به چند روش برای انواع دلایل طبقهبندی و برچسب گذاری کرد. در اینجا رایجترین نوع و نمونههایی از کلمات کلیدی سئو آورده شده است.
کلمات کلیدی حاوی نام برند در مقابل. کلمات کلیدی معمول:
عبارتهای جستجوی مربوط به یک برند حاوی نام تجاری هستند. این میتواند شامل نامهای تجاری رسمی، علامت اختصاری برچسب دار، نام تبلیغاتی به همراه برند، شرکتهای مادر و یا هر چیز دیگری با قصد جستجو باشد.
واژههای معمول، یا غیر برند، واژههای کلیدی سئو دیگری هستند که میتوانید در نظر بگیرید. عبارات کلامی اغلب مشکل مشتری یا پیشنهاد کسب و کار شما را توصیف میکنند. برخی از کسب و کارها نامهای غیر متمایزی دارند که میتواند این توصیف را مشکل تر کند. واژههای مربوط به جستجو براساس نام برند به طور کلی بیشترین ترافیک را به این دلیل به دنبال دارند، که جستجوگر سطح ویژهای از آشنایی تجاری و (اغلب) وابستگی با نام آن برند دارد.
چگونه کلید واژههای صحیح را انتخاب کنید؟
این فرآیندکلید واژه صحیح براساس نیازها و محدودیتهای شما تعیین می شود و میتواند چهار ساعت یا حتی چهل ساعت طول بکشد و شما میتوانید برای انتخاب کلید واژه ها و تحقیق روی آن هزینه بپردازید. اگر در مورد تحقیقات کلمات کلیدی سئو حرفه خود جدی هستید، این یک مقدمه سریع برای پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی برای سئو سایت تان است است.
۱. کارتان را با کلمات کلیدی شروع نکنید: قبل از اینکه سئو یا بازاریابی را شروع کنید، فقط به فکر کاربر باشید. از هدف جستجو مشتریان خود، مطلع شوید. قبل از اینکه به ابزارها، سئو و صفحات سایت خود بپردازید، سعی کنید با مشتریانی که به آنها خدمت می کنید و جایگاهی که در آن قرار دارید، همراهی و درک واقعی کسب کنید.
۲. یک لیست از کلید واژهها سئو بسازید: با استفاده از آنچه در مرحله اول به دست آوردید، به همراه آنچه درباره نیازهای مشتریان و راهحلهای کسبوکار خود میدانید، یک لیست اولیه از کلمات و عباراتی را که به طور موثر شما را توصیف میکنند، تهیه کنید.
۳. دادههای کلیدواژه سئو موجود را جمعآوری کنید: (اگر سایت تان چند سال است که مشغول فعالیت است): یک فهرست از آنچه در حال حاضر ترافیک را به سایت شما هدایت میکند، تهیه کنید.
برای آشنایی بیشتر با روش های سئو ، حوزه کار سئو ، قوانین نانوشته سئو به مقالات قبل ما مراجعه کنید .
برای رتبه اول گوگل شدن دل سئو بهترین گزینه برای شماست .
مطالب مشابه :
افزایش تضمینی رتبه الکسای سایت