
جزئیات سئو
برخی از تاکتیکهای سئو را میتوان نسبتاً سریع پیادهسازی کرد،مانند بهینهسازی تگهای H1، بیشترین سود را از یک استراتژی جامع خواهید برد.
این نه تنها شامل تنظیم وبسایتی هستش که دارید، بلکه برنامهریزی برای افزودن مداوم محتوای بهینهشده نیز میشود و درحالی که تجربه کردن زودتر مزایای سئو غیرممکن نیست، هیچ راهی برای تضمین سرعت بهینه سازی توسط گوگل وجود ندارد.
ما مشتریان خود را تشویق می کنیم که حداقل در شش ماه سئو سرمایه گذاری کنند تا بتوانند مزایای واقعی و پایدار را مشاهده کنند. با این اوصاف، این غیرمعمول نیست که کسبوکارها در عرض دو هفته پس از اعمال تغییرات، سطحی از بهبود را تجربه کنند. به یاد داشته باشید،SEO تجمعی است. این بر اساس خود ساخته می شود تا موفقیت تلاش های بهینه سازی آینده شما را آسان تر کند. یک سال بعد، از خود به خاطر سئوی که امروز روی آن سرمایه گذاری کرده اید تشکر خواهید کرد.
از آنجایی که تبلیغات جستجوی پولی سریعتر است، گاهی اوقات به عنوان یک سرمایهگذار برتر نسبت به سئو تلقی میشود، اما اینطور نیست. در حالی که هر دو ممکن است ترافیک وب سایت شما را افزایش دهند، این دو کانال کاملاً متفاوت هستند. استفاده از این تلاشها به صورت پشت سرهم به آنها اجازه میدهد در طول زمان بر روی یکدیگر کار کنند و بازده کلی سرمایه شما را افزایش دهند. ناگفته نماند، اگر تصمیم به توقف جستجوی پولی داشته باشید، ترافیک شما به طور کلی از بین نخواهد رفت. به لطف تلاشهای خود در سئو، جریان ثابتی از ترافیک ارگانیک به وبسایت خود خواهید داشت.
منابع لازم برای نوشتن محتوا را ندارم.
بازاریاب هایی که شنیده اند که "محتوا پادشاه است" ممکن است فکر کنند سئو دور از دسترس است زیرا منابع لازم برای ایجاد محتوای جدید را ندارند و در حالی که این مطمئناً می تواند تلاش های سئوی شما را ضعیف کند، خبر خوب این است که سئو تمام محتوا نیست. بسیاری از اصلاحات فنی یا بهینهسازیهای کمتر درگیر در صفحه وجود دارد که میتوانید انجام دهید که همچنان دید ارگانیک شما را بهبود میبخشد.
به عنوان مثال، یک استراتژی که ما اغلب توصیه می کنیم بهینه سازی و گسترش محتوای موجود است. صفحاتی در وبسایت شما که قبلاً در صفحه دوم یا سوم نتایج جستجو قرار گرفتهاند، فرصتهای عالی برای بازاریابهایی هستند که میخواهند با بودجه محدود از نویسندگان استفاده مؤثر کنند. تاکتیکهایی مانند بازنویسی تگهای عنوان و تگهای هدر یا افزودن رسانه میتوانند راههای سریعی برای بهینهسازی بهتر عناصر درون صفحه صفحه شما باشند. همچنین جستجوی مناطقی برای گسترش محتوای خود و عمیقتر کردن صفحه شما نسبت به نوشتن یک محتوای کاملاً جدید زمانبر نیست.
البته، شما همچنان به کسی نیاز دارید که این تغییرات را انجام دهد، که اگر بودجه ای برای یک نویسنده تعیین شده در کارکنان ندارید، می تواند چالش برانگیز باشد. در این شرایط، توصیه میکنیم یک نویسنده آزاد (ترجیحاً با تجربه در صنعت شما) استخدام کنید یا به یکی از کارکنان موجود در بهترین شیوههای سئو آموزش دهید تا بتوانند نوشتن را در جریان کار خود بگنجانند.
مهم است که در نظر داشته باشید که وقتی صحبت از محتوا می شود، کیفیت همیشه بر کمیت ارجحیت دارد. حتی یک پست وبلاگ در ماه می تواند بازدهی قوی داشته باشد که به صورت استراتژیک انجام شود.
من یک توسعه دهنده وب در کارکنان ندارم.
نداشتن یک طراح یا توسعهدهنده وب در کارکنان میتواند یک مشکل قانونی باشد، زمانی که شما سعی میکنید توصیههای سئو را اجرا کنید. فقدان دانش فنی یک تیم می تواند از پیشرفت کار جلوگیری کند و تأثیر سئو زمانی محدود می شود که نمی توان تغییراتی ایجاد کرد.
خوشبختانه، راهحلهایی برای غیر توسعهدهندگانی وجود دارد که هنوز میخواهند از خدمات سئو استفاده کنند. به عنوان مثال، ما شاهد بودهایم که بسیاری از مشتریان هنگام اجرای توصیههای ما با افزونههای وبسایت با استفاده آسان، موفق بودهاند. دو مورد مورد علاقه ما Yoast SEO و Redirection هستند:
افزونه Yoast SEO یک انتخاب محبوب برای وب سایت های وردپرسی است و می تواند برای تنظیمات سایت (ایجاد نقشه سایت XML، پیاده سازی breadcrumb و غیره) و همچنین بهینه سازی صفحه به صفحه (انتخاب کلمه کلیدی هدف، تعریف برچسب عنوان و توضیحات متا) استفاده شود.
Redirection: Redirection، یکی دیگر از افزونههای وردپرس، به کاربران امکان میدهد به راحتی 301 تغییر مسیر را مدیریت و پیادهسازی کنند، که میتواند به وبسایت شما کمک کند تا ارزش لینک ارزشمند را به دست آورد.
هنگام نزدیک شدن به یک شریک بالقوه سئو، مطمئن شوید که آنچه را که خودتان می توانید انجام دهید و نمی توانید انجام دهید را فاش کنید. بازاریاب های دیجیتال خوب به شما کمک می کنند موثرترین و مقرون به صرفه ترین راه را برای تیم خود برای نزدیک شدن به پیاده سازی SEO پیدا کنید.