
تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟
تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟
تولید محتوا در اینستاگرام همان تولید عکس، ویدیو، صوت ومتن است که به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده است که ، نه تنها کاربران را به صفحه شما علاقه مند میکند بلکه سبب گسترش بیزینس نیز شود. بررسی تصاویر و همچنین تولید محتوای متنی برای بیزینس خود در اینستاگرام، جایی که میتوانید آن ها را بیابید و مواردی که هنگام استفاده از آنها در تبلیغ برند های خود باید در نظر بگیرید را ارائه میدهیم.
بررسی الگوهای حاضر
بی شک اولین قسمتی که در هر پست، مخاطب با آن روبرو میشود و ترغیب کننده او به خواندن ادامه پست یا رد شدن از ان می باشد تصویرها هستند. ابزارهای زیادی وجود دارد که به شما کمک میکند بدون داشتن یک کاربر حرفهای نیز پستهای اینستاگرامی عالی ایجاد نمایید.مانند ابزارهای طراحی آنلاین که برای طراحی نقاشیها و عکسهای جذاب، در اینستاگرام مورد استفاده قرار میگیرد. پس استفاده و یادگیری برنامهها را در اولویت کارخود قرار دهید.
داشتن یک بانک عکس با وضوح بالا از محصولات شما واقعاً میتواند در تولید محتوا کمک بسزایی کند . اگر شما یک تعامل قوی با کاربران داشته باشید، یک عکس محصول ساده و صاف باعث جذب ان ها می شود.
استفاده از عکسهای موجود با کیفیت خوب
هرچند استفاده از عکسهایی که وجود دارد خیلی کار جالبی در این دوره به نظر نمی اید ، اما این بدان معنی نیست که ما به هیچ وجه نباید از آنها استفاده کنیم در مواقعی که مجموعهای از عکسهایی مشابه وجود دارد، شما میتوانید با استفاده از عکسهای موجود و ایجاد یک فیلد متفاوت در حوزه خود ، به تولید محتوای با کیفیت بپردازید.
همچنین می تونید با استفاده از سایتهایی که وجود دارد، عکسهایی را که خیلی توسط برندهای دیگر استفاده نشده و مناسب برند شما است را به صورت رایگان دانلود کرده و مورد استفاده کاربران قرار دهید.
ترکیب برای فرمتهای مختلف
این مهم است که شما به عنوان یک کاربر اینستاگرام، انواع فرمتهای محتوا را برای کاربران خود در دسترس قرار می دهد. برای اینکار میتوانید از به اشتراک گذاشتن حداکثر ده پست، یک آلبوم به وجود آورده و همچنین با استفاده از یک فیلم ۶۰ ثانیهای، که یک روش عالی برای نشان دادن محصولات خود در قالب یک مثال یا صرفاً یک آموزش کوتاه یا نمایش است، به تولید محتوا بپردازید.
بازسازی محتوا از برندهای موجود
شاید واقعاً نیازی به گذاشتن این زمان برای تولید محتوا نداشته باشید در واقع میتوانید با رعایت حقوق قانونی ، از محتوای پیج هایی که محصولات یا مخاطبان مشابه با پیج شما دارند، استفاده کنند.
تولید محتوا در اینستاگرام
بررسی هشتگ و حساب کاربری خود برای یک محتوای با کیفیت
برای تولید محتوای مجدد، میتوانید با استفاده از هشتگ های مرتبط با موضوع بیزینس هایتان از حسابهای اینستاگرام کاربرهای معروف، آنهایی که مخاطبانشان مشابه شما است و آنهایی که رقیب مستقیمتان نیستند، استفاده کنید. لیستی از پیج های برندها یا اشخاصی که بهترین مطالب را برای اشتراک گذاری در حوزه شما تولید میکنند تهیه کنید و آنها را فالو کنید تا پستهای جدیدشان را ببینید و اگر پستی برای شما اهمیت زیادی داشت، ذخیره کرده تا زمان لزوم، به راحتی به آن دست یابد.
محتوای با کیفیت تولید شده توسط کاربر
در مورد استفاده از محتوایی که دیگران تولید کردهاند، همچنین این ایده خوبی است که کاربران خود را تشویق کرده تا محتوا را تولید خود را کنند.به این نوع تولید محتوا، محتوای تولید شده توسط کاربرها میگویند، این اصطلاح همچنین به طور گستردهتر، به هر گونه محتوای ایجاد شده توسط کاربران، برای یک محصول خاص با یا بدون تشویق برند نیز گفته میشود.
نکته مهم در طراحی عکس برای اینستاگرام
همانطور که گفته شد مهمترین قسمت یک محتوا، عکسی است که در آن پست قرار میدهیم پس برای انتخاب تصاویر باید نکاتی را رعایت کنیم؛ در ادامه به توضیح این نکات میپردازیم.
یک نقطه کانونی واضح تعریف نمایید
در اینستاگرام یکی از مهم ترین کارهایی که هر پیج برای رسیدن به آن تلاش میکند، مکث کاربر روی پست و درگیر شدن با آن می باشد. شما میتوانید از یک نقطه عکستان، برای جذب کاربران استفاده کنید تا بیشتر روی تصویر شما بمانند..
استفاده عکس اینستاگرام در حاشیه سفید
استفاده از لبههای سفید در اطراف عکس اینستاگرام شما میتواند تأثیر زیادی در جذب مخاطب، نسبت به عکس بدون حاشیه، داشته باشد. پس یکی از مهمترین جنبههایی که حاشیه سفید دارد،
به منظور بالا بردن سئو سایت خود میتوانید از سایت. dellseo کمک بگیرید.
مطالب مشابه: