نباید هایی در بهینه سازی سئو
مهمترین نبایدها در بهینه سازی سایت و سئو:
- - استفاده از چندین دامین: سایت شما تنها باید با یک نام دامنه یا دامین در دسترس باشد و بقیه به یکی ریدارکت شود.
- - صفحه اینترو یا ورودی بدون محتوا همچون انتخاب زبان
- - صفحات و منوی فلش: در بهینه سازی وب سایت، شما باید استفاده از صفحات فلش را کاهش داده و خصوصا از منوهای فلش هیچ وقت استفاده ننمایید.
- - پنجره های پاپ آپ زیاد
- - عنوان یکسان برای صفحات سایت
- - به کار بستن متون ریز و مخفی برای نتایج بهتر در موتورهای جستجو
- - کلمات کلیدی نامرتبط با مطلب صفحات
- - استفاده بی مورد، زیادی و مکرر از یک کلمه حتی کلمه کلیدی
- - لینک هایی با عنوان نامرتبط مثلا " اینجا کلیک نمایید "
- - لینک های خروجی به سایت هایی با رنک پایین و بازدید کم
- - ثبت نام مکرر در موتورهای جستجو
- - ثبت مکرر سایت در دایرکتوری های رایگان
رتبهبندی تنها معیار مهم در موفقیت سئو نیست
طبیعی است که هدف نهایی کارفرما حضور در نتایج ابتدایی موتور جستجوی گوگل است. اما مسئله به این سادگی نیست. برای توضیح این پیچیدگی من از عبارت “حضور مطمئن در نتایج جستجوی گوگل” استفاده میکنم.
حقیقت آن است که روشهای غیر قانونی و غیر اخلاقی زیادی برای بهبود فوری رتبه در نتایج جستجوی گوگل وجود دارد که همگی تقلب محسوب میشود و اگرچه ممکن است در کوتاهمدت پاسخ مثبت بدهد؛ اما در بلندمدت و بدون تردید، وبسایت شما را با خشم گوگل مواجه کرده و وبسایت شما دچار افت رتبه شدید شده و یا حتی به طور کلی از نتایج جستجوی گوگل حذف خواهد شد.
چه ضمانتهایی در سئو منطقی و مفید است؟
در ادامه به معرفی فاکتورهای کاربردی و مفید برای دریافت ضمانت در سئو میپردازیم. در نظر گرفتن این فاکتورها برای انتخاب شرکت یا متخصص سئوی مدنظر و همینطور هنگام عقد قرارداد، میتواند تا حدود زیادی خیال شما را بابت دریافت خدمات سئوی مناسب آسوده کند. در واقع این فاکتورها مواردی هستند که یک شرکت حرفهای ارائهدهنده خدمات سئو به عنوان تعهدات انجام کار در اختیار شما میگذارد.
مطالب مشابه: