معنی سئو و ارزش آن

معنی سئو و ارزش آن

سئو به معنای «تنظیم آن و فراموش کردن آن» نیست. طراحی مجدد گذشته، حتی اگر موفقیت آمیز باشد، تضمین نمی‌کند که اکنون رتبه های قوی داشته باشید.

با توجه به اینکه محتوای جدیدی هر روز وارد فهرست جستجو می شود، اگر بهینه سازی خود را حفظ نکرده باشید، به احتمال زیاد یک یا دو صفحه در نتایج جستجو از بین رفته اید، و این می تواند عواقب زیادی برای ترافیک شما داشته باشد. اگر برای پیشبرد کسب و کار به ترافیک ارگانیک متکی هستید، بسیار مهم است که بدانید سئوی سایت شما در کجا قرار دارد تا بتوانید به بهبودها و حفظ مزیت رقابتی خود ادامه دهید.

این درست است حتی اگر طراحی مجددی برای آینده داشته باشید. در هر صورت، سئو قبل از طراحی مجدد مهمتر است! اگرچه بسیاری از بازاریابان آن را شروعی تازه می‌دانند، اما طراحی مجدد ضعیف می‌تواند منجر به شکسته شدن بک لینک‌ها، از دست رفتن عناصر سئو و حذف ناخواسته محتوای با ارزش شود. طراحی مجدد یک فرصت عالی برای سرمایه گذاری در دید مداوم شما با حفظ عناصر سئو موجود است که باعث افزایش ترافیک می شود و ایجاد یک استراتژی SEO که منجر به موفقیت طولانی مدت می‌شود.

تبلیغات جستجوی پولی، نوعی تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC)، یک کانال بازاریابی بسیار موثر با مزایای بسیاری است. وقتی به درستی انجام شود، می‌تواند با ایجاد ترافیک و فروش بیشتر، نتایج سریعی ایجاد کند، در حالی که به بازاریابان ROI شفاف برای تلاش‌هایشان نشان می‌دهد.

با این حال، برخی از بازاریابان به اشتباه معتقدند که سرمایه گذاری در جستجوی پولی به تنهایی برای هدایت ترافیک به وب سایت آنها کافی است. در واقع، هیچ تلاش بازاریابی نباید در یک سیلو عمل کند. با توجه به اینکه ترافیک ارگانیک به طور متوسط ​​53 درصد از ترافیک وب سایت را تشکیل می‌دهد، نمی توان آن را نادیده گرفت. در واقع، ما دریافته‌ایم که تلاش‌های SEO و PPC اغلب در کنار هم بهترین عملکرد را دارند، به طوری که SEO بازدیدکنندگان را از طریق جستجوهای بدون مارک وارد می‌کند و آنها را به سمت قیف بازاریابی هدایت می‌کند.

همچنین، به خاطر داشته باشید که تلاش‌های جستجوی پولی فقط به اندازه زمان در حال اجرا هستند. هنگامی که آنها را خاموش کنید، هیچ ارزش ماندگاری برای وب سایت شما نخواهد داشت. از سوی دیگر، سئو به صورت انباشته است و به گونه ای طراحی شده است که در دراز مدت نتیجه دهد. ترافیکی که از سئوی مدیریت شده به خوبی حاصل می‌شود وجود خواهد داشت، چه در جستجوی پولی سرمایه گذاری کنید یا نه.

 

سرمایه گذاری در سئوی خود را ارزشمند کنید

معمولاً برای بازاریابان تعجب می‌شود که آیا تلاش و هزینه سئو ارزش آن را دارد یا خیر. چه در تلاش های قبلی در سئو سوخته باشید و چه در توجیه هزینه در بودجه بازاریابی خود مشکل دارید، مهم است که به طور کامل بین خطرات و پاداش های کسب و کار خود تعادل ایجاد کنید.

در این پست، به برخی از نگرانی های رایج در مورد سئو پرداخته ایم. در حالی که هر کدام ارزش در نظر گرفتن دارند، نتیجه این است که یافتن یک وب سایت تجاری که نتواند از سئو سودمند باشد، دشوار است. متأسفانه (همانطور که در مورد بسیاری از چیزها وجود دارد)، کسانی که بیشترین سود را خواهند برد، اغلب اوقات سخت ترین زمان را برای توجیه هزینه دارند. برای این منظور، مایلیم شما را تشویق کنیم که متفاوت به آن فکر کنید. به جای اینکه بپرسید آیا سئو ارزش آن را دارد یا خیر، در نظر بگیرید که چگونه می توانید بیشترین ارزش را از سئو، نسبت به بودجه خود دریافت کنید. یک متخصص سئو خوب، چه داخلی و چه برون سپاری، متعهد به اطمینان از این امر است.


فهرست سایت

عضویت در خبرنامه

مجموعه مطالب

دل سئو - DELL SEO

خرید ممبر واقعی تلگرام + پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و تلگرامی

دل سئو یک مجموعه کاملا تخصصی در زمینه خدمات خرید ممبر تلگرام می‌باشد که تلاش می‌کند بهترین خدمات تلگرام را به شما ارائه دهد. نگران ساعت پاسخگویی نباشید!! ما 24 ساعته آماده پاسخگویی هستیم. همین حالا با ما تماس بگیرید:09016847560
 
تماس با ما
تهران
02177689472
09016847560
با ما همراه باشید
خدمات ما
تخفیف امروز :
10K ممبر اد اجباری امروز فقط 210 هزار تومان
همین الان سفارش دهید ...
کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به گروه دل سئو می باشد.