
خدمات سئو
درباره خدمات سئو بیشتر بدانید...
-
سئوی فنی: تجزیه و تحلیل عوامل فنی وب سایت که بر رتبه بندی آن تأثیر می گذارد.
- کارایی کد
- پاسخگویی موبایل
- SSL / HTTPS
- سرعت وب سایت
-
SEO On-Page: بهینه سازی عناصر صفحه قابل مشاهده که بر رتبه بندی تأثیر می گذارد.
- عنوان صفحه و توضیحات متا
- سرفصل ها (سرصفحه ها)
- در محتوای صفحه
-
سئو خارج از صفحه: پیاده سازی عناصر بهینه سازی غیر مرتبط با خود صفحه
- رسانه های اجتماعی
- بک لینک ها
-
سئوی ارگانیک: بهبود رتبه بندی برای منطقه اصلی "ارگانیک" در موتورهای جستجو
برای مشاغل با تمرکز ملی و بین المللی مهم است.
-
سئوی محلی: بهبود رتبه بندی برای منطقه "بسته محلی" در موتورهای جستجو.
برای مشاغل متکی به مشتریان محلی منطقه ای مهم است.
-
سئوی صوتی: بهبود رتبه بندی برای جستجوی صوتی.
بهینه سازی جستجوی صوتی جدیدترین شکل بهینه سازی موتور جستجو است. پیش بینی می شود که جستجوی صوتی تا سال 2020 بیش از 50٪ از کل جستجوها باشد.
-
مدیریت شهرت
بررسی آنلاین
-
بازاریابی موتورهای جستجو
مشاهده آنلاین
من برای سرنخ های بیشتر وب سایت آماده هستم!
لطفا با من تماس بگیرید.
سئو چیست؟
سئو مخفف کلمه Search Engine Optimization است که فرآیند بهبود (بهینه سازی) یک وب سایت به گونه ای است که به راحتی آن را به صورت آنلاین پیدا کنید. سئو در درجه اول بر بهبود رتبه وب سایت در موتورهای جستجو مانند Google و BING تمرکز دارد. هر چه یک وب سایت در رتبه بندی موتورهای جستجو بالاتر باشد، احتمال بازدید از آن بیشتر می شود. هنگامی که یک وب سایت ترافیک بیشتری دریافت می کند، احتمال کسب و کار بیشتر وجود دارد.
آیا انواع مختلفی از خدمات سئو وجود دارد؟ اگر چنین است، آنها چه هستند؟
انواع مختلفی از بهینه سازی وب سایت وجود دارد. لطفاً در زیر شرح انواع خدمات سئو را بیابید:
- سئوی فنی: تجزیه و تحلیل عوامل فنی وب سایت که بر رتبه بندی آن تأثیر می گذارد.
کارایی کد
یک عامل مهم برای بهینه سازی وب سایت، کارایی کدی است که وب سایت با آن توسعه می یابد. کد ناکارآمد که نفخ شده است می تواند زمان بارگذاری وب سایت را کاهش دهد و کد به متن (محتوای صفحه) را رقیق کند. وقتی محتوای داخل صفحه را بهینه می کنیم، زمانی که کد وب سایت به حداقل برسد، بهینه سازی توسط گوگل بهتر دریافت میشود. وقتی کد کمتری وجود داشته باشد، گوگل به راحتی معنایی صفحه را درک می کند. این به بهبود رتبه کمک می کند.
سرعت وب سایت
الگوریتم رتبه بندی گوگل برای بهبود تجربه کاربران خود به طور مداوم به روز می شود. گوگل علاوه بر ارائه نتایج دقیق که به یک پرس و جو می پردازد، سرعت یک وب سایت را نیز در رتبه بندی خود تعیین می کند. یک وب سایت سریعتر تجربه کاربری برتری را برای بازدیدکنندگان وب سایت فراهم می کند. با وجود همه چیزهای دیگر، گوگل وب سایت سریع تری را قبل از سایت کندتر ارائه می دهد زیرا بازدیدکنندگان به احتمال زیاد تجربه بهتری با وب سایت سریعتر خواهند داشت. زمان بارگذاری صفحه باید کمتر از 2.5 ثانیه باشد
پاسخگویی موبایل
یکی دیگر از فاکتورهای مهم رتبه بندی، واکنش گرا بودن یک وب سایت است، به این معنی که طرح وب سایت با نوع دستگاهی که برای مشاهده وب سایت استفاده می شود، مطابقت دارد. هنگامی که یک وب سایت واکنش گرا باشد، تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهد. وبسایتهایی که واکنشگرا نیستند، تلاش میکنند تا کل عرض یک صفحه وب را که برای دسکتاپ طراحی شده است، روی تلفن هوشمند یا رایانه ارائه کنند. برای اینکه صفحه مناسب باشد، محتوای داخل صفحه باید از نظر اندازه کاهش یابد، که معمولاً صفحه را غیر قابل مشاهده میکند. در صورت مساوی بودن سایر موارد، گوگل یک وبسایت واکنشگرای تلفن همراه را قبل از یک سایت غیررسپانسیو ارائه میکند.
SSL/HTTPS
گوگل نیز مانند کاربران خود، وب سایت هایی را ترجیح می دهد که امن باشند. یک وبسایت دارای بدافزار نمونهای از یک وبسایت ضعیف و ناامن است. البته، هیچ کس نمی خواهد رایانه خود را با بازدید از وب سایتی که ایمن نیست، آلوده کند. گوگل به طور پیوسته اهمیت داشتن یک وب سایت امن را با افزایش اهمیت وب سایت های HTTPS نسبت به سایت های HTTP افزایش داده است.
HTTPS به سادگی به این معنی است که وب سایت با گواهی SSL محافظت می شود. SSL مخفف Secured Socket Layer است. این یک پروتکل ارتباطی است که یک ارتباط امن بین بازدیدکننده و وب سایت ایجاد می کند. حفاظت از اطلاعات وارد شده توسط یک بازدید کننده و دریافت شده توسط وب سایت برای Google مهم است، بنابراین، آنها وب سایتی را که دارای SSL محافظت شده است (https) نسبت به وب سایتی که (http) نیست رتبه بندی می کند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سئو فنی و دیگر خدمات سئو و انواع سئو به دیگر مقالات ما مراجعه کنید.