
سئو و طراحی سایت
قبل از استراتژی محتوایتان، یک قیف فروش برای هر قسمت از محتواهای وبلاگ، اینستاگرام با صفحه اصلی سایتتان، تهیه کنید.
ایجاد آگاهی از محصول یا خدماتتان برای مشتری قانون اول میباشد. شما 30 ثانیه فرصت دارید تا توجه آنها را به خودتان جلب کنید.
درک مخاطب هدف
شما به سادگی نمیتوانید یک استراتژی بازاریابی محتوا را بدون شناخت مخاطب، هدف خود را شروع کنید. بهترین شناخت آنها گوش دادن به مشتریانی است که درحال حاضر دارید و به آنها اعتماد دارید. شما با یک ایمیل ساده و فرم نظرسنجی میتوانید مشتریانتان را بشناسید.
متفاوت و جذاب بودن
هرقسمت از استراتژی بازاریابی محتوایی شما باید جذب و گیرا باشد. برای این کار میتوانید از عکس و نمودارها استفاده کنید موردی استفاده از ویدیو و ساخت کلیپ هست. به یاد داشته باشید ساخت ویدیو وایرال شدن اون برگ برنده کسب و کار شماست.
Call to action
بعضی از کسب و کارها استراتژی بازاریابی محتوای کاملی رو ایجاد میکنند. اما به خیلی از مشتریان اجازه عبور نمیدهند. شما میتوانید برای ارتباط مشتری با سازمانتان در مطالب از ایمیل، تلفن یا لینک وب سایتتان استفاده کنید.
داشتن تولید محتوا قوی
زمانی که استراتژی محتوا خوبی را پیدا کردید آن محتوا را حتما تولید کنید. برای وبلاگ یا رسانه های اجتماعی یک نویسنده ماهر برای تولید محتوا استخدام کنید که تجربه و موفقیت ثابت شده ای در این زمینه داشته باشد.
در ادامه با ما همراه باشید...
یک سئوکار حرفه ای چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
- خلاق باشد.
- همیشه درحال یادگیری باشد.
- ابتکار عمل داشته باشد.
- استراتژی کسب و کار رو متوجه باشد.
- توانایی مدیریت بحران داشته باشد.
امکانات سرچ کنسول گوگل
- آمار بازدید حرفه ای.
- بررسی خطا های سئو یک url.
- اصل قضیه: معرفی نقشه سایت.
- مشکلاتی که خودش اعلام میکند.
- حذف یک صفحه ایندکس شده از نتایج.
4 ویژگی یک وبسایت خوب
-
گرافیک عالی
یک وبسایت باید از نظر بصری زیبا باشد، گرافیک عالی باعث جذب کاربران به یک وبسایت میشود و در جلب اعتماد کاربران هم تاثیر زیادی دارد.
-
سرعت بالا
هرچقدر که سایت شما خوب باشد، اگر از نظر سرعت ضعیف باشد کاربران منتظر بالا آمدن سایت نمیمانند و سایت را ترک میکنند.
-
امنیت بالا
امنیت یکی از ویژگی های مهم یک سایت خوب به شمار میرود، ایجاد نکات امنیتی در طراحی وبسایت باید از جمله هکرها و عوامل مخرب جلوگیری شود.
-
تجربه کاربری مناسب
تجربه کاربری مناسب باعث رضایت و خرسندی کابران در استفاده از وبسایت میشود و در فرآیند خرید کاربران از اهمیت زیادی برخوردار است.
اشتباهات رایج در طراحی سایت
ریسپانسیو نبودن
توجه نکردن به ریسپانسیو و واکنشگرا بودن سایت، یکی از اشتباهات رایج در طراحی سایت است.
الان بیشتر مردم برای گشت و گذار در اینترنت از موبایل استفاده میکنند اگر سایتتان ریسپانسیو نباشند خیلی از کاربرانتان را از دست میدهید.
نداشتنFavicon
(آیکون کوچک کنار اسم سایت درتب مرورگر)
خیلی از کاربران معمولا تعداد زیادی پنجره داخل مرورگرشان باز میکنند و یکدفعه ای به تعداد زیادی سایت سر میزنند. حال فرض کنید که کاربر یکبار سایت شمارا باز کرده و حالا توی تب هایی که داخل مرورگرش هست، دنبال سایت شما میگردد. علاوه بر این Favicon بخشی از هویت سایت و برند شماست و نداشتن آن جزء اشتباهات رایج در طراحی سایت محسوب میشود.
سئو نکردن
خیلی ها سایت را فقط طراحی میکنند و منتظر میمانند تا گوگل برایشان مشتری بیاورد. آخه مگر میشود؟ باید روی سئو سایت هم کار کنید.
توجه نکردن به رابط کاربری
طراحی سایت فقط این نیست که قالب نصب کنی و یک دمو انتخاب کنید و تمام. بعد از اینکه قالب را نصب کردی باید روی ظاهر و روابط کاربریش کار کنید.
دل سئو بهترین، با تجربه ترین و متخصص ترین سایت در زمینه سئو، طراحی سایت، تبلیغات حرفه ای
و تضمین رتبه اول گوگل
(: با دلسئو، موتورهای جست و جو را فتح کنید :)