7تکنیک سئو داخلی

7تکنیک سئو داخلی

سئو داخلی (بهش سئو on-page هم میگویند) عمل بهینه سازی صفحات وب بالاتر درموتورهای جستجو است.

این نوع سئو سایت شامل بهینه سازی برای محتوای قابل مشاهده و سورس کد HTML وب سایت می‌باشد.

عنوان صفحه ( Page Titel )

عنوان صفحه یکی از مهم ترین فاکتور های سئو در سئو داخلی می‌باشد. هر صفحه شما باید دارای یک عنوان واحد باشد که کلمات کلیدی مهم در آنها قرار داده شود.

تگ توضیحات ( meta description )

بعضی از مالکان وب سایت ها فراموش میکنند که از این تگ استفاده کنند. در الگوریتم جدید گوگل توجه ویژه ای به این تگ شده و مهم ترین و بهترین مکانی است که شما در آن کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار را استفاده کنید. در تگ توضیحات شما فقط درحد 150 کلمه باید به گوگل بگوئید که این صفحه درمورد چه چیزی هست.

ساختاربندی URL

ساختارهای صفحه بهینه شده برای صفحه به شدت توصیه می‌شود. به دلیل اینکه توسط موتورهای جستجو مورد پیمایش قرار می‌گیرد. هرچه آدرس صفحه کمتر باشه، نتایج بهتری را در نتایج گوگل دارد، هرچند که تنها عامل موثر در سئو داخلی نیست. عواملی که باعث بهینه شدن آدرس صفحه می‌شود، به کاربردن کلمات کلیدی در آن هست. توصیه می‌شود که حداقل یک بارکلمه کلیدی موتبط را استفاده نمائید.

بهینه سازی عکس ها

استفاده از عکس در متن می‌تواند جذابیت متن را برای کاربر بیشتر کند. اما توصیه می‌شود که عکس ها را هم از نظر سئو بهینه کنید.

برای اینکه عکسی در سئو بهینه شود و در جستجو های عکس گوگل نمایش داده شود، باید از ویژگی Alt  و title در عکس استفاده کنند. نکته مهم در سئو داخلی عکس این است که باید از کلمات کلیدی، داخل این دو ویژگی به کار ببرند تا در جست وجو گوگل نشان داده شود. جستجوی عکس گوگل بر اساس ویژگی Alt  انجام می‌شود.

چگالی کلمات کلیدی

در سئو داخلی، استفاده از کلمات کلیدی در متن خیلی مهم است. اگر کلمات کلیدی به درستی و در جای مناسب به کار برود، گوگل به راحتی می‌تواند متوجه موضوع اصلی سایت شما شود و آن را در نتایج موتور های جستجو نشان بدهد. قبلا برای اینکه سایتی در صفحه اول گوگل نشان داده شود، کافی است در متن از کلمات کلیدی زیادی استفاده کنیم. اما در الگوریتم های جدید گوگل، استفاده زیاد از کلمات کلیدی سایت را جریمه می‌کند و در موتور های جستجو نشان داده نمی‌شود.

تگ های بدنه

یکی از نکات مهم در تولید محتوا سایت، بخش بندی کردن آن است، چون علاوه بر اینکه خوانایی را برای کاربر زیاد می‌کند به می‌تواند روی سئو سایت هم اثر مطلوبی داشته باشد. بخش بندی مطلب عموما با تگ های عنوان انجام شود یعنی می‌شود H1 تا H6 از تگ  H1 فقط یکبار و در عنوان هرصفحه استفاده کنید. برای عناوین داخلی در متن هر صفحه که اهمیت ویژه ای دارند از تگ H2 استفاده می‌شود و برای عنوان ها از تگ H3 استفاده می‌کنیم. تعداد استفاده کردن از این دو تگ خیلی اهمیت ندارد و هر تعداد می‌توان به کار برد. استفاده این تگ ها یکی از عامل های بهینه سازی سایت و سئو داخلی می‌باشد.

لینک دهی داخلی

اغلب افراد فکر می‌کنند لینک هایی که از سایت های دیگر وارد شود، مهم است. اما یکی از فاکتور های مهم  در افزایش سئو داخلی، ارتباط بین صفحات از لینک است. این لینک نه تنها باعث می‌شود که کاربر به راحتی به تمامی صفحات شما پیمایش کند، همچنین موتور های جستجو هم از طریق ارتباط این لینک ها تمامی صفحات را پیمایش کنند.

سئو از بخش های مختلفی تشکیل شده که عبارت است از:

کلمه کلیدی

HTML

لینک

ترافیک

استراتژی

اینترنت

بازاریابی

جستجو

شبکه اجتماعی

برچسب

طراحی سایت

بلاگ

وب

محتوا

پیج رنگ

آپدیت

لینک سازی

مقالات دیگر...

دل سئو بهترین، با تجربه ترین و متخصص ترین سایت در زمینه سئو، طراحی سایت، تبلیغات حرفه ای

و تضمین رتبه اول گوگل

 (: با دلسئو، موتورهای جست و جو را فتح کنید :)


فهرست سایت

عضویت در خبرنامه

مجموعه مطالب

دل سئو - DELL SEO

خرید ممبر واقعی تلگرام + پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و تلگرامی

دل سئو یک مجموعه کاملا تخصصی در زمینه خدمات خرید ممبر تلگرام می‌باشد که تلاش می‌کند بهترین خدمات تلگرام را به شما ارائه دهد. نگران ساعت پاسخگویی نباشید!! ما 24 ساعته آماده پاسخگویی هستیم. همین حالا با ما تماس بگیرید:09016847560
 
تماس با ما
تهران
02177689472
09016847560
با ما همراه باشید
خدمات ما
تخفیف امروز :
10K ممبر اد اجباری امروز فقط 210 هزار تومان
همین الان سفارش دهید ...
کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به گروه دل سئو می باشد.