
اصول بازاریابی SEO تفکیک کامل
اکنون زمان آن است که یاد بگیرید چگونه بازاریابی سئو انجام دهید.
سئو به عمل و زمان زیادی نیاز دارد. این چیزی نیست که بتوانید امروز آن را تغییر دهید و انتظار داشته باشید فردا نتایج را ببینید. سئو اقدامات روزانه را با هدف موفقیت بلند مدت انجام می دهد.
محتوا
احتمالاً قبلاً آن را شنیده اید: «محتوا» پادشاه است. بیل گیتس این پیش بینی را در سال 1996 انجام داد و امروز مانند همیشه درست است.
یک دسته از فروشگاه های آنلاین را برای شام یخ زده دور می اندازد. سعی می کند دقیقا همان چیزی را که خواسته اید به شما بدهد. گوگل همیشه سعی می کند بهترین تجربه ممکن را با هدایت شما به بهترین محتوایی که می تواند پیدا کند، ارائه دهد.
این اشتباه است، یا درست؟ شما هنوز باید کار زیادی انجام دهید. سئو هیچ تفاوتی با هر مهارت دیگری ندارد: نتایج عالی از تلاش بزرگ حاصل می شود. درست همانطور که بهترین بازاریابی در جهان به شما کمک نمی کند محصول بدی بفروشید، سئوی فوق پیشرفته نیز اگر محتوای باکیفیتی نداشته باشید بی فایده است.
عناصر محتوا
میلیون ها عنصر برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا وجود دارد. در اینجا چند مورد از مهم ترین آنها وجود دارد:
کیفیت
زمانی پست کردن یک محتوا با یک سری کلمات کلیدی استاندارد میباشد که مثلا اگر محتوای باکیفیتی ایجاد میکنید و واقعاً مشکل کسی را حل میکرد، و این محتوا از نظر نگارشی و مفهومی، مشکلی نداشت، رتبهبندی آن را آسان میکرد.
امروزه محتوا بسیار بهتر است و بسیاری از کسب و کارهای آنلاین وبلاگ هایی دارند که از آنها برای افزودن ارزش به سایت خود و رتبه بالاتر در گوگل استفاده می کنند.
ارائه محتوای عالی آسان نیست، اما خبر خوب این است که شما همیشه از ابتدا نیازی به ایجاد محتوای خود ندارید. شما می توانید از آنچه دیگران ایجاد کرده اند عقب نشینی کنید اما به سادگی ارزش بیشتری به آن اضافه کنید و محتوای خود را عمیق تر کنید.
نکته اصلی این است که محتوای شما باید یک مشکل را حل کند یا برای هر چیزی که خواننده را جذب کند راه حلی ارائه دهد. اگر اینطور نباشد، آنها به سرعت از صفحه شما دور میشوند و به گوگل میگویند که محتوای شما مشکل کسی را حل نمیکند.
قصد
گوگل بر قصد و نیت تاکید زیادی دارد. می خواهد بفهمد که جستجوگر وقتی چیزی را در نوار جستجو تایپ می کند به دنبال چه چیزی است.
آیا آنها می خواهند چیزی بدانند؟
آیا آنها سعی می کنند چیزی بخرند؟
آیا ویترین هستند؟
به عنوان سازنده محتوا، باید این را نیز درک کنید. شما نمیتوانید محتوایی در مورد «بهترین چوبهای ماهیگیری یخی» ایجاد کنید و «لباس ماهیگیری» را به عنوان کلیدواژه اصلی خود هدف قرار دهید. منطقی نیست زیرا مردم معمولاً از چوب ماهیگیری یخی برای صید باس در سرما استفاده نمی کنند. بنابراین، شما پاسخ درستی به پرس و جو ارائه نمی کنید و گوگل می داند.
معیاری را تعیین کنید که به ارسال مکرر رتبهبندی گوگل کمک میکند. با این حال، ارسال محتوای جدید تنها یک راه برای نشان دادن تازگی گوگل است. کارهای زیادی وجود دارد که می توانید با محتوایی که قبلاً منتشر کرده اید انجام دهید تا آن را به روزتر کنید.
مرور و بهروزرسانی محتوای خود برای دقت، اصلاح پیوندهای شکسته، و بهروزرسانی دادههای قدیمی با آمارهای جدید که مرتبط ترهستند، همگی راههایی هستند که به Google نشان میدهند محتوای شما همچنان شایسته جایگاه در صفحه اول است.
4 نکته برای ایجاد محتوای با کیفیت
درک هدف کاربر: شما باید بدانید که خواننده وقتی در صفحه شما قرار می گیرد چه کاری می خواهد انجام دهد.
یک آواتار مشتری بسازید: همچنین باید بدانید که خواننده شما کیست، چه چیزی را دوست دارد، چه چیزی را دوست ندارد و چرا آنجاست.
متن را تجزیه کنید: افراد دامنه توجه کوتاهی دارند و نوشتن متن های بسیار زیاد دیگر کار نمی کند. شما باید آن را با هدرها و تصاویر فراوان تقسیم کنید.
آن را عملی کنید: هیچ چیز بدتر از این نیست که یک قسمت از محتوا را بخوانید و هر آنچه را که برای انجام کاری لازم دارید به دست نیاورید. محتوای شما باید کامل باشد.
دل سئو بهترین، با تجربه ترین و متخصص ترین سایت در زمینه سئو، طراحی سایت، تبلیغات حرفه ای
و تضمین رتبه اول گوگل
(: با دلسئو، موتورهای جست و جو را فتح کنید :)