
نتیجه گیری سئو
سئوی محلی: بهبود رتبه بندی برای منطقه (بسته محلی) در موتورهای جستجو.
خدمات سئوی محلی برای مشاغلی که به مشتریان محلی، منطقه ای متکی هستند مهم است. سئوی مکان یابی جدیدتر از بهینه سازی جستجوی ارگانیک عمومی است. بهینهسازی برای رتبهبندی محلی بر یافتن در بسته محلی متمرکز است، منطقهای در نتایج Google که نقشهای را با فهرستی از ۳ کسبوکار محلی نشان میدهد. منطقه فهرستهای محلی فرصت بزرگی برای کسبوکارهای کوچکتر است که به مشتریان محلی متکی هستند. تکنیک های SEO مورد استفاده برای بهینه سازی وب سایت محلی با تکنیک های SEO ارگانیک متفاوت است. رستورانها، تعمیرگاههای خودرو، برقکارها و لولهکشها نمونههایی از انواع مشاغلی هستند که از SEO محلی بهره میبرند.
با مقاله Bright Local “Local SEO چیست؟” درباره سئوی محلی بیشتر بیاموزید.
سئوی صوتی
بهینه سازی جستجوی صوتی جدیدترین شکل بهینه سازی موتور جستجو است. اکثر مردم ترجیح می دهند از جستجوی صوتی به جای تایپ کردن استفاده کنند، به همین دلیل است که پیش بینی می شود جستجوی صوتی تا سال 2020 بیش از 50٪ از کل جستجوها باشد. اولویت های بهینه سازی جستجوی صوتی شامل داشتن یک وب سایت سریع (زمان بارگذاری صفحه زیر 4 ثانیه)، SSL است. رمزگذاری وبسایت امنیتی، و سؤال به وضوح تعریف شده و پاسخ تقریباً 30 کلمه یا کمتر.
برایان دین در Backlinko در مقاله خود «ما 10000 نتیجه خانه گوگل را تجزیه و تحلیل کردیم، بینش های مفیدی در مورد جستجوی صوتی ارائه می دهد. در اینجا چیزی است که ما در مورد جستجوی صوتی SEO یاد گرفتیم.
مدیریت شهرت
بخش مهم دیگری از خدمات بهینه سازی جستجو که یک شرکت حرفه ای سئو باید ارائه دهد، خدمات مدیریت شهرت آنلاین است. اکثر کاربران اینترنت بررسی های آنلاین را در تصمیم گیری برای خرید مفید می دانند. شاید شناخته شده ترین بررسی های آنلاین مربوط به آمازون باشد. بررسی های محصول از سوی خریداران واقعی برای مشتریان بالقوه ای که در مورد محصولات تحقیق می کنند بسیار مفید است.
مشابه بررسی محصول، بررسی شرکت و خدمات برای افرادی که به دنبال استخدام شرکتی برای انجام خدمات هستند مفید است. این نوع بررسی ها هم می تواند به یک سازمان کمک کند و هم به آن آسیب برساند. آن دسته از شرکتهایی که بررسیهای مطلوبی دارند، نسبت به شرکتهایی که بررسیهای ضعیفی دارند، احتمال بیشتری برای استخدام خواهند داشت. خدمات مدیریت شهرت به ترویج نظرات مثبت و در عین حال کاهش نظرات منفی کمک می کند. بخش مهمی از خدمات آژانس سئو کمک به مشتریان برای پاسخ مثبت به بررسی های آنلاین است.
بازاریابی موتورهای جستجو
خدمات بازاریابی موتورهای جستجو به بهبود دید آنلاین کلی وب سایت سازمان کمک می کند. بین تعداد برداشت هایی که یک شرکت دریافت می کند و کسب تجارت جدید همبستگی قوی وجود دارد. همانطور که کاربران اینترنت با یک برند و وب سایت خود بیشتر آشنا می شوند، شاهد افزایش فعالیت و تعامل با وب سایت یک کسب و کار هستیم. بازاریابی جستجو به افزایش آگاهی از برند، ترافیک وب سایت و نرخ تبدیل کمک می کند.
نتیجه:
سئو، بهینه سازی موتور جستجو، فرآیند دستیابی به رتبه بندی بهتر در موتورهای جستجو و ترافیک بیشتر با هدف نهایی تولید کسب و کار بیشتر است. انواع مختلفی از خدمات سئو وجود دارد که بر عناصر مختلف تمرکز دارند، بهینه سازی جستجو و مشاهده آنلاین. به منظور کسب رتبه خوب در موتورهای جستجو مانند Google و BING، یک شرکت بهینهسازی موتور جستجو ممکن است بهینهسازی فنی وبسایت، سئوی درون صفحه و خارج از صفحه را با تمرکز بر SEO ارگانیک و/یا خدمات سئوی محلی پیادهسازی کند. سئوی سنتی ارگانیک بر بهبود رتبه بندی در منطقه نتایج موتورهای جستجو معمولی تمرکز دارد. سئوی محلی بر بهبود رتبه بندی در "بسته محلی" تمرکز دارد، که منطقه ای در نتایج است که دارای نقشه ای با سه کسب و کار محلی فهرست شده است.
سئوی محلی برای مشاغلی که به مشتریان محلی یا منطقه ای متکی هستند مهم است. در حالی که سئوی ارگانیک می تواند به یافتن مشتریان محلی کمک کند، اما برای کسب و کارهایی که تمرکز ملی و بین المللی دارند بسیار مهم است. مدیریت شهرت بخش مهمی از بهینه سازی آنلاین است زیرا دیدگاه مطلوبی را نسبت به سازمان، خدمات و محصولات آن ایجاد می کند. بازاریابی موتورهای جستجو بر افزایش آگاهی از برند و دیده شدن آنلاین تمرکز دارد. هم مدیریت شهرت و هم بازاریابی موتورهای جستجو به افزایش احتمال تبدیل شدن مشتری به مشتری کمک می کند.
دل سئو بهترین، با تجربه ترین و متخصص ترین سایت در زمینه سئو، طراحی سایت، تبلیغات حرفه ای
و تضمین رتبه اول گوگل
(: با دلسئو، موتورهای جست و جو را فتح کنید :)