
روش های ساختار وبسایت
بهترین روشها را برای ساختار وبسایت دنبال کنید، مانند پاسخگو بودن آن برای موبایل یا برای پیمایش و سازماندهی منظم با فضای سفید زیاد.
روی محتوای مشتری محور تمرکز کنید و به صورت دوره ای آن را بررسی کنید تا مطمئن شوید که اطلاعات دقیق و بدون خطا هستند.
با یک دامنه سفارشی و بهینه سازی موتور جستجوی خوب (SEO) وب سایت خود را برای مشتریان احتمالی آسان کنید.
این مقاله برای صاحبان مشاغلی است که می خواهند اثربخشی وب سایت خود را برای اطلاع رسانی و فروش آنلاین به خریداران احتمالی به حداکثر برسانند. این روزها، حضور آنلاین برای هر کسب و کاری حیاتی است، حتی برای فروشگاه های آجر و ملات که تجارت الکترونیکی انجام نمی دهند. ایجاد یک وبسایت به خصوص با ابزارهای متعدد ایجاد وبسایت موجود دشوار نیست. هر نرم افزاری که انتخاب می کنید، این اصول طراحی را در نظر داشته باشید.
1. وب سایت خود را برای موبایل ریسپانسیو کنید.
پاسخ گویی موبایل برای موثر بودن یک وب سایت حیاتی است. بزرگسالان آمریکایی هر روز بیش از پنج ساعت را با تلفن همراه خود می گذرانند، در حالی که بیش از یک سوم همه خریدهای خود را به صورت آنلاین از طریق دستگاه تلفن همراه انجام می دهند. نیازی به گفتن نیست که وب سایت موبایل کسب و کار شما باید تجربه کاربری مثبتی را ارائه دهد.
اگر مشتریان بالقوه وارد سایت شما شوند اما خواندن یا پیمایش در یک دستگاه تلفن همراه برایشان مشکل است، ممکن است به سادگی شما را به نفع یک رقیب رها کنند. علاوه بر این، تجربه منفی کاربر تلفن همراه بر وب سایت شما در رتبه بندی موتورهای جستجو تأثیر می گذارد و یافتن آن را برای کاربران از طریق جستجوی Google دشوارتر می کند که ما را به نقطه بعدی می رساند.
2_ پیدا کردن آن را آسان کنید.
شما نیاز به یک نام دامنه دارید که یا با نام شرکت شما مطابقت داشته باشد یا به نوعی تجارت شما را توصیف کند. حتی می توانید چندین دامنه داشته باشید که به وب سایت اشاره می کنند. این به معنای ترکیب بهترین شیوه های فنی سئو، تحقیق کلمات کلیدی، بازاریابی محتوا و کمپین های تبلیغاتی پولی برای هدایت ترافیک به وب سایت شما است.
ما 24 ساعته آماده پاسخگویی هستیم. همین حالا با ما تماس بگیرید:09016847560
3_ اطلاعات تماس خود را در بالای صفحه قرار دهید.
اگر کسب و کار شما به افرادی بستگی دارد که بتوانند با شما تماس بگیرند یا با تیم فروش شما تماس بگیرند، این اطلاعات را در جایی قرار دهید که بتوانند به راحتی آن را پیدا کنند.
دیوید براون، مدیر عامل Web.com می گوید: «اطلاعات تماس شما باید، ترجیحاً در بالای صفحه اصلی قابل مشاهده باشد، به طوری که بازدیدکنندگان در صورت تمایل به تماس با کسب و کار، مجبور به جستجوی شماره تلفن یا آدرس نباشند».
اگر از رسانه های اجتماعی برای ارتباط با مشتریان استفاده می کنید، پیوندهای اجتماعی خود را در سربرگ یا فوتر وب سایت قرار دهید، جایی که به راحتی پیدا می شوند.
4. مسیریابی را آسان کنید.
دن ولتری، یکی از بنیانگذاران و مدیر تولید Weebly، توصیه می کند که منوی پیمایش سطح بالای خود را به پنج برگه با برچسب مشخص محدود کنید که صفحات مرتبط زیر آنها سازماندهی شده است. شما همچنین باید راهی روشن برای بازگشت به صفحه اصلی بدون توجه به جایی که خوانندگان شما فرود می آیند ارائه دهید. اغلب اوقات، جستجوی Google ممکن است خواننده شما را به صفحهای در وبسایت شما غیر از صفحه اصلی ببرد.
5_ صفحات خود را بی نظم نگه دارید.
پل بولز، دانشیار ارتباطات استراتژیک در دانشکده روزنامه نگاری میسوری، گفت که خوانندگان باید بتوانند اطلاعات را در زمینه قرار دهند. اگر یک سایت اطلاعات بیش از حد داشته باشد، ذهن را بیش از حد بار میکند و باعث می شود که نتواند اطلاعات جدید را حفظ کند. مطمئن شوید که از تعادل خوبی بین متن و گرافیک استفاده کنید که صفحه تمیزی را ارائه میدهد.
یکی از راه های ساده نگه داشتن آن این است که ویجت های اجتماعی مانند فید توییتر را در سایت خود قطع کنید. مایکل لاویستا، مدیر عامل Caxy Interactive، به شما توصیه کرد که آیا اطلاعاتی را اضافه می کنید که خواننده شما به آنها اهمیت میدهد. اگر محتوای ویجت شما از هدف صفحه پشتیبانی نمی کند، آن را حذف کنید.
دل سئو بهترین، با تجربه ترین و متخصص ترین سایت در زمینه سئو، طراحی سایت، تبلیغات حرفه ای
و تضمین رتبه اول گوگل
(: با دلسئو، موتورهای جست و جو را فتح کنید :)